Materiály na prijímačky

Keďže mi viacerí z Vás písali ohľadom literatúry, z ktorej som sa učila na prijímačky (najmä chémiu), rozhodla som sa, že to s Vami budem zdieľať touto cestou, aby si to každý z Vás vedel jednoducho nájsť a mal to k dispozícii.

Na našu fakultu LFUK v Bratislave Vám odporúčam sa učiť z týchto učebníc, keďže otázky v podkladoch sú robené presne z nich. Nižšie nájdete linky na ulož.to, kde si ich môžte v pdf stiahnúť. 

Mám k dispozícii aj materiály na biológiu, ale tie mám vo forme súborov a nie linkov a neprišla som na to, ako a či sa vôbec dá sem na blog pridať nejaký súbor (ak to niekto viete, kľudne mi napíšte na Instagrame). 

Pokiaľ však máte záujem aj o materiály z biológie, napíšte mi buď na mail - zivot.medicky.blog@gmail.com alebo na Instagram. Sľubujem, že každému, kto mi napíše to aj pošlem, takže neváhajte. :) 

S pozdravom Usilovná medička. 

Chémia - 1. časť (stiahnuť)

Chémia - 2. časť (stiahnuť)

Chémia - 3. časť (stiahnuť


Komentáre

Obľúbené príspevky